Nowe Jednostki Aliantów

Guardian GI

Uzbrojenie: karabin oraz wyrzutnia pocisków rakietowych
Koszt: 400
Zastosowanie: do niszczenia pojazdów (w tym samolotów)
Pancerz: lekki
Wymagane budynki: Barracks
Polska nazwa: ? ? ?
Specjalnie szkolony żołnierz do zwalczania zmechanizowanych oddziałów wroga. Standardowo wyposażony jest w zwyczajny karabin, ale przenosi tez wyrzutnię pocisków rakietowych (zasadniczo przeciwczołgowych, ale dobrych też na samoloty!). Jest trochę wolniejszy od zwykłego żołnierza aliantów, ale należy pamiętać, że całą swoją moc pokazuje dopiero w pozycji obronnej. Kilku takich żołnierzy dobrze rozmieszczonych w obronie i wrogi tank-rsuh rozsypuje się w pył!

Battle Fortress

Uzbrojenie: ciężki karabin maszynowy
Koszt: 2000
Zastosowanie: do niszczenia piechoty i pojazdów wroga oraz transportowania własnej piechoty
Pancerz: duży
Wymagane budynki: War Factory, Battle Lab
Polska nazwa: ? ? ?
Ten gigant na gąsienicach to odpowiedź alianckiego przemysłu na radzieckie czołgi „Apokalipsa”. Uzbrojona tylko w ciężki karabin maszynowy wydalałaby się łatwym celem, ale sytuacja wyjaśnia się w momencie, gdy wróg zobaczy jak jego pojazdy nikną rozjeżdżane przez to stalowe monstrum. Dodatkowym atutem fortecy jest możliwość transportowania do pięciu żołnierzy piechoty, którzy mogą wspierać ją strzelają swoją bronią przez liczne gniazda ogniowe. Ten niby nie duży dodatek daje naprawdę wielkie możliwości: wyobraź sobie, co może zdziałać pięciu Navy Seal przewożonych tym pojazdem! A pomyśl o innych kombinacjach!

Robot Tank

Uzbrojenie: pociski rakietowe krótkiego zasięgu
Koszt: 600
Zastosowanie: do niszczenia pojazdów wroga; odporny na kontrolę umysłu
Pancerz: średni
Wymagane budynki: War Factory, Robot Control Center
Polska nazwa: czołg cybernetyczny
Ten szybki i zwrotny cybernetyczny czołg jest rezultatem badań aliantów na broni± przeciwpancerny. Oprócz poduszkowego napędu, jego dodatkowym atutem jest całkowita odporność na kontrolę umysłu. Aczkolwiek brak mózgu ma swoje słabe strony! Po pierwsze: Robot Tank nie może się rozwijać i zdobyć statusu weterana, a po drugie czołgi cybernetyczne s± kontrolowane z Centrum Kontroli Robotów – zniszczenia tego budynku (lub odcięcie zasilania) unieruchamia je wszystkie i do czasu wybudowania nowego (lub przywrócenia mocy) s± bezużyteczne i bezbronne!