Speciale USA

Poniżej przedstawione są tzw. „speciale”, które posiada USA. Na początku każdej gry zaczynamy jako 1 Star General i otrzymujemy 1 punkt. W miarę zdobywania doświadczenia w walce awansujemy na następne poziomy i otrzymujemy kolejne punkty, które możemy wydać na poniższe speciale. Niektóre z nich wymagają wyższych poziomów doświadczenia jak i punktów, ale dają duże korzyści (np. Fuel Air Bomb, która wymaga 5 poziomu doświadczenia i wydania na nią 5 punktów), więc warto wykorzystywać swoje punkty.

Paladin Tank

Wymagania: 1 Star General
Koszt: 2 punkty
Paladin Tank dobrze radzi sobie zarówno z czołgami jak i z piechotą. Laser, który znajduje się na jego wieżyczce, służy do eliminowania piechoty oraz nadlatujących pocisków. Jego pancerz może zostać poddany ulepszeniu Composite Armor, które zwiększa jego pancerz. Drugą możliwością ulepszenia jest wyposażenie go w scout lub tank drone’a. Można go produkować w War Factory.

Stealth Bomber

Wymagania: 1 Star General
Koszt: 1 punkt
Jednostka skuteczna do niszczenia budynków (łącznie z systemami obronnymi). Obrona przeciwlotnicza, by namierzyć samolot, potrzebuje 3 sekund, które wystarczą by samolot spuścił bombę i bezpiecznie wrócił do bazy. Można go produkować w Airfield.

Spy Drone

Wymagania: 1 Star General
Koszt: 1 punkt
Opcja ta pozwala ustawić Spy Drone w każdym miejscu na mapie. Spy Drone to zakamuflowany robot zwiadowczy, który dodatkowo nie jest widoczny na radarach. Aktywuje się go z Command Center.

Pathfinder

Wymagania: 3 Star General
Koszt: 1 punkt
Elitarny snajper. Kiedy się nie rusza i nie strzela, pozostaje niewidoczny dla wroga. Potrafi wykryć ukryte jednostki wroga. Skuteczny przeciwko piechocie. Do trenowania Pathfindera potrzeba Barracks.

Para Drop

Wymagania: 3 Star General
Koszt: 1, 2, 3 punkty
Opcja Para Drop ma 3 stopnie zaawansowania. By odblokować 3 stopień, trzeba wpierw odblokować stopnie 1 i 2. Każdy stopień kosztuje kolejno 1, 2 i 3 punkty. Special ten w pierwszym stopniu daje nam możliwość zrzucenia 5 Rangersów – za pomocą samolotu B52 – w dowolne miejsce na mapie. W drugim stopniu samolot zrzuca 10 Rangersów, a w trzecim już dwa samoloty przeprowadzają zrzut 20 Rangersów. Po wykonaniu zrzutu musimy odczekać trochę czasu, zanim będziemy mogli przeprowadzić następny. Wszystkie zrzuty wykonujemy z Command Center.

A10 Strike

Wymagania: 3 Star General
Koszt: 1, 2, 3 punkty
Opcja A10 Strike ma 3 stopnie zaawansowania. By odblokować 3 stopień, trzeba wpierw odblokować stopnie 1 i 2. Każdy stopień kosztuje kolejno 1, 2 i 3 punkty. Special ten w pierwszym stopniu daje nam możliwość wezwania 1 samolotu A10 Thunderbolt by zaatakował wcześniej wybrane miejsce. W drugim stopniu w ataku biorą udział już 2 samoloty, a w trzecim już 3 samoloty przeprowadzają atak. Po wykonaniu bombardowania musimy odczekać trochę czasu, zanim będziemy mogli przeprowadzić następne. Samoloty wzywamy z Command Center.

Emergency Repair

Wymagania: 3 Star General
Koszt: 1, 2, 3 punkty
Opcja Emergency Repair ma 3 stopnie zaawansowania. By odblokować 3 stopień, trzeba wpierw odblokować stopnie 1 i 2. Każdy stopień kosztuje kolejno 1, 2 i 3 punkty. Special ten w pierwszym stopniu daje nam możliwość naprawy wszystkich jednostek zmechanizowanych we wyznaczonym obszarze przez 30 sekund. W drugim stopniu naprawa trwa 45 sekund, a w trzecim 60. Po wykonaniu napraw musimy odczekać trochę czasu, zanim będziemy mogli przeprowadzić następne. Emergency Repai aktywujemy z Command Center.

Fuel Air Bomb

Wymagania: 5 Star General
Koszt: 5 punktów
Fuel Air Bomb stanowi drugą superbroń USA. Jest to bardzo potężny ładunek tworzący ogromną kulę ognia, która niszczy budynki i zabija wszelką piechotę. Także uszkadza poważnie nawet najcięższe czołgi. Bomba zrzucana jest z samolotu B52 na wyznaczony wcześniej obszar. Po ataku musimy odczekać trochę czasu, zanim będziemy mogli przeprowadzić następny.