Jednostki innych rodów

Fremen Warrior

Prędkość: Średnia
Broń: Rusznica
Zasięg: Średni
Pancerz: Słaby
Techlevel: 2
Koszt: 150
Wymagania: Fremen Camp

Fremen-i uzbrojeni są w rusznice i są elitarną jednostką. Potrafią poruszać sie po piasku bez ściągania na siebie uwagi czerwi. Ich technika kamuflażu i doskonała znajomość terenu czynią ich niemal niewidzialnymi dla wroga.

Fremen Fadaykin

Prędkość: Średnia
Broń: Wzmacniacz Głosu
Zasięg: Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 5
Koszt: 250
Wymagania: Fremen Camp

Fremen Fadaykin to najlepiej uzbrojony oddział fremen-ów. Uzbrojeni są w wzmacniacz głosu który zmienia ludzki głos w śmiercionośną broń. Potrafią poruszać się tak jak Fremen Warrior po pustynie bez przyciągania uwagi czerwi i kamuflować się.

Guild NIAB Tank

Prędkość: Średnia
Broń: Gniazda na kadłubie
Zasięg: Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 5
Koszt: 2000
Wymagania: Guild Palace

Ten czołg charakteryzuje sie niewielką prędkością i przeciętnym opancerzeniem. Nie jest wyposażone w żadne działo tylko w szereg gniazd na przodzie które wystrzeliwują potężne ładunki elektryczne, dzięki czemu może ostrzeliwać parę jednostek znajdujących sie koło siebie.

Guild Maker

Prędkość: Średnia
Broń: Broń energetyczna
Zasięg: Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 4
Koszt: 1000
Wymagania: Guild Palace

Guild Maker są uzbrojeni w broń energetyczną wyrządzającą poważne szkody. Siła kompensuje ich niewielką ruchliwość i nie mogą wchodzić na skały piechoty.

Ix Projector

Prędkość: Średnia
Broń: Projektor holograficzny
Zasięg: Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 5
Koszt: 1500
Wymagania: House of Ix

Ix Projector potrafi utworzyć hologram na polu bitwy dzięki czemu wrogowi wydaje sie że jest ich więcej.

Ix Infiltrator

Prędkość: Średnia
Broń: Mina
Zasięg: Mały
Pancerz: Średni
Techlevel: 4
Koszt: 500
Wymagania: House of Ix

Ix Infiltrator jest czymś w rodzaju ruchomej miny, potrafi sie przemieszczać po mapie nie zauważony jak i stać bez ruchu. Kiedy znajdzie sie w pobliżu jednostki można go zdetonować co doprowadzi do zniszczenia wrogich pojazdów lub poważnego uszkodzenia.

Imperial Sardaukar

Prędkość: Średnia
Broń: Ciężki karabin maszynowy
Zasięg: Średni
Pancerz: Ciężki
Techlevel: 3
Koszt: 300
Wymagania: Sardaukar Barracks

Sardaukarzy są wojownikami szturmowymi Imperatora. Są ciężko opancerzenie i mogą wytrzymać daleko poważniejsze uszkodzenia, niż zwykła piechota. Uzbrojeni są w ciężki karabin maszynowy przystosowany do walki z każdym przeciwnikiem.

Imperial Sardaukar Elite

Prędkość: Średnia
Broń: Pistolet Laserowy, nóż
Zasięg: Średni
Pancerz: Ciężki
Techlevel: 5
Koszt: 350
Wymagania: Sardaukar Barracks

Imperial Sardaukar Elite należą do elity sardaukarów którzy gardzą słabością. Uzbrojeni są w nóż w walce wręcz i szybkostrzelne pistolety laserowe. Potrafią wytrzymać znaczne uszkodzenia.

Tleilaxu Contaminator

Prędkość: Średnia
Broń: Virus
Zasięg: Mały
Pancerz: Średni
Techlevel: 3
Koszt: 300
Wymagania: Tleilaxu Flesh Vat

Ta jednostka została stworzona w tleilaxańskich zbiornikach aksolotlowych. Te jednostki to bezmyślne automaty które zarażają wroga po dotknięciu, więc jedynym sposobem na zabicie ich jest ostrzał z odległości.

Tleilaxu Leech

Prędkość: Średnia
Broń: Larwy
Zasięg: Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 5
Koszt: 800
Wymagania: Tleilaxu Flesh Vat

Leech ostrzeliwuje wroga genetycznymi zarodnikami larw które stopniowo niszczą pojazd. Gdy pojazd zostanie zniszczony z larwy wydobywa sie kolejny Leech. Jedyny sposób by temu zapobiec jest użycie Inżyniera lub Repair Vehicle.