Jednostki Harkonenów

Scout

Prędkość: Szybki
Broń: Brak
Zasięg: Daleki
Pancerz: Brak
Techlevel: 1
Koszt: 30
Wymagania: Baraki

Zwiadowcy to nieuzbrojeni i szybko poruszający się żołnierze piechoty. Ich głównym zadaniem jest odkrywanie nowych terenów mapy i obserowanie ich. Dysponują dalekim zasiegiem wzroku dzieki temu odkrywają wiekszy obszar mapy. Aby zwiększyć ich szanse przetrwania, potrafią sie kamuflować.

Light Infantry

Prędkość:Śrenia
Broń: Karabin maszynowy
Zasięg: Mały
Pancerz: Brak
Techlevel: 1
Koszt: 50
Wymagania: Baraki

Lekko opancerzeni, zwinni żołnierze, uzbrojeni w lekkie karabiny maszynowe do zwalczania jednostek piechoty. Nieskóteczni na pojazdy przeciwnika. Potrafią chować sie w skałach dzieki temu są bardziej wytrzymalsi

Trooper

Prędkość:Wolny
Broń: Wyrzutnia rakiet
Zasięg: Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 2
Koszt: 90
Wymagania: Baraki

Trooper jest wyposażony w wyrzutnie rakiet przeciwpancernych i porusza się wolniej niż Light Infantry. Trooper-y są bardzo dobrzy przy zwalczaniu pojazdów naziemnych i latających.

Engineer

Prędkość: Średnia
Broń: Brak
Zasięg: Brak danych
Pancerz: Brak
Techlevel: 3
Koszt: 400
Wymagania: Baraki

Inżynierowie mogą przejmować wrogie budynki, można ich także wykorzystać do naprawy pojazdów i budynków oraz do zdejmowania larw

Flame-Thrower Infantry

Prędkość: Średnia
Broń: Miotacz Ognia
Zasięg:Mały
Pancerz: Ciężki
Techlevel: 4
Koszt: 150
Wymagania: Baraki

Uzbrojeni w miotacz krótkiego zasięgu, atakują strumieniem ognia który niszczy wszystko co napotka na swojej drodze a zwłaszcza na piechote wroga.

Buzzsaw

Prędkość: Szybki
Broń: 2 działka i centralne ostrze
Zasięg:Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 2
Koszt: 350
Wymagania: Fabryka

Najszybszy pojazd naziemny Harkonnenów. Wolniejszy od motocykla pustynego atrydów ale posiada lepsze uzbrojenie i pancerz, za pomocą broni może likwidować piechote wroga i pole przyprawy.

Assault Tank

Prędkość: Średnia
Broń: Działo średniego zasięgu
Zasięg:Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 3
Koszt: 900
Wymagania: Fabryka

Mocno opancerzony czołg wyposarzony w działo średniego zasięgu, który skuteczny jest na pojazdy tak jak na budynki.

Flame Tank

Prędkość: Średnia
Broń: 2 naburtowe miotacze ognia
Zasięg:Mały
Pancerz: Średni
Techlevel: 4
Koszt: 900
Wymagania: Fabryka

Uzbrojony w 2 naburtowe miotacze ognia, dzięki temu może atakować 2 cele jednocześnie lub skupić na jednym celu. Uzbrojenie to sprawdza sie znakomicie przeciw piechocie wroga.

Missile Tank

Prędkość: Wolny
Broń: 8 wyrzutni rakiet dalekiego zasięgu
Zasięg: Daleki
Pancerz: Lekki
Techlevel: 5
Koszt: 1200
Wymagania: Fabryka

Ten czołg wystrzeliwuje 8 rakiet samonaprowadzających dalekiego zasięgu które są bardzo skuteczne na pojazdy wroga. Jego jedyną wadą jest długie przeładowywanie więc trzyma sie go z dala od pola bitwy.

Inkvine Catapult

Prędkość: Średnia
Broń: Wyrzutnia krwawinu
Zasięg: Daleki
Pancerz: Lekki
Techlevel: 5
Koszt: 1000
Wymagania: Fabryka

Pojazd ten jest wyposażony w wyrzutnie krawinu który po uderzeniu o ziemie rozpryskuje sie i rani pojazdy, jest bardzo skuteczny na piechotę ponieważ odnoszą obrażenia ciągle aż do opuszczenia skażonego terenu.

Devastator

Prędkość: Wolny
Broń: 2 działa plazmowe i wyrzutnia rakiet samonaprowadzających
Zasięg: Średni
Pancerz: Ciężki
Techlevel: 7
Koszt: 1750
Wymagania: Fabryka

Najcięższy pojazd Harkonnenów,ciężko opancerzony i uzbrojony. Uzbrojony jest w 2 działa plazmowe wywierające mocny wpływ na pancerz jak i na budynki. Devastator uzbrojony jest też w wyrzutnie rakiet naprowadzających ostrzeliwując wszystkie cele naziemne i powietrze, pojazd ten jest odpowiednikiem Minotaurusa lecz Devastator ma mniejszy zasieg, poza tym gdy jest w opałach gdzieś w bazie wroga można go zdetonować powodując tym wielkie szkody w bazie wroga.

Harvester

Prędkość: Średnia
Broń: Brak
Zasięg: n/a
Pancerz: Średni
Techlevel: 2
Koszt: 1400
Wymagania: Fabryka, Rafineria

Harvester stacjonuje w przetwórni, ale wyrusza na pustynie w celu zbierania przyprawy.

MCV

Prędkość: Średnia
Broń: Brak
Zasięg: n/a
Pancerz: Średni
Techlevel: 2
Koszt: 2000
Wymagania: Fabryka

MCV jest ogromnym pojazdem który umożliwia budowanie baz na Diunie. Z rostawionego MCV-a powstaje plac budowy.

Gunship

Prędkość: Średnia
Broń:Rakiety
Zasięg: Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 5
Koszt: 1000
Wymagania: Hangar

Bardziej opancerzony i uzbrojony od atrydzkich ornitopterów, lecz wolniejszy. Szczela rakietami i służy głównie do tropienia pojedyńczych jednostek. By uzupełnic amunicje musi wracać na lądowisko.

Air Defence Platform [ ADP ]

Prędkość: Wolny
Broń:Obrotowe działko
Zasięg: Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 6
Koszt: 1500
Wymagania: Hangar

Zadaniem ADP jest głównie chronić bazę przed atakiem z ziemi i z powietrza dzięki działku obrotowemu.

Carryall

Prędkość: Szybki
Broń: Brak
Zasięg: n/a
Pancerz: Średni
Techlevel: n/a
Koszt: 1100
Wymagania: Hangar

Carryall służy do przewożenia Harvester-a z pola do rafineri i z rafineri na pole. Carryall robi to automatycznie dzięki czemu nie trzeba wydawać mu rozkazów

Advanced Carryall

Prędkość: Szybki
Broń: Brak
Zasięg: n/a
Pancerz: Średni
Techlevel: n/a
Koszt: 1800
Wymagania: Hangar

W przeciwieństwie do Carryall-a, można jej wydawać rozkazy podnoszenia określonych jednostek [ wroga również ] i przewożenia ich do wskazanego miejsca.